Alla inlägg under februari 2010

Av Anna Magnusson - 14 februari 2010 00:59

Jaha, då var OS igång... Det var på tiden... :-) detta har man ju gått o väntat på länge. Började med backhoppning... som jag tycker är kul att titta på. Sedan var det damkronornas tur att kicka igång i OS. Och de gjorde som planerat. de slog Schweiz med 3 - 0... yyyeeeessss. De gjorde vad som förväntades...till skillnad från skidskyttarna... undrar vad som hände där. Har inte läst tidningarna så noga, och jag följde inte sändningen då jag hellre tittade på hockeyn... men något gick ju uppenbarligen snett... jaja, det kommer ju fler chanser...


Dags att gå o lägga sig nu... det blir till att modifiera arbetstimmarna och sovtimmarna för att kunna följa OS... tänk att man gör så "bara" för att titta på tv under 2 veckors tid... :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Anna och jag bor i Landskrona. Denna blogg kommer mest att handla om mitt liv, mina tankar och vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards