Direktlänk till inlägg 10 november 2016

Inspiration

Av Anna Magnusson - 10 november 2016 19:53

Jag blev nyligen kontaktad av en reporter som har hittat min blogg och som söker efter personer som kan inspirera och sprida positiva vibbar... snacka om att bli chockad... jag ser ju inte mig själv som en inspiration för någon annan... visserligen försöker jag vara en positiv person, vilket inte alltid är så lätt, men det gör livet mycket lättare :-)


Men jag måste erkänna att jag blev glad och lite stolt över att reportern tycker att jag har gjort något bra... jag växer av det. Det år positiv boost.


Så, det är kanske något att tänka på... Jag ska sova på saken, det brukar vara en bra idé :-)


Annars så är jag inne på andra veckan med förkylning... peppar peppar, så känns det som om att det går på rätt håll... men det går långsamt.


Det är ju fars dag på söndag. Idag ringde jag och bokade bord på en av mina favoritrestauranger... och därefter ringde jag till min pappa och sa att vi ska ut och äta på söndag... han blev lite överraskad lät det som... positivt överraskad, han hade nog inte förväntat sig det... och förutom det så tänkte jag baka lite kanelbullar till honom, han gillar det ;-) och jag kände mig extra snäll idag så jag sms:ade min bror och frågade om han oxå ville ha kanelbullar och fick ett: Ja!! till svar...


Så det har överlag varit en bra dag idag :-D


Nä nu är det dax för lite Lethal weapon :-P


/Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Magnusson - 12 november 2016 19:55

Suck... nu ger jag upp för idag. Beställde en skohylla för upp till 50 par skor på Dealhunter i början på veckan. Jag hämtade ut den i torsdags och har nu spenderat halva eftermiddagen med att montera ihop den och få den att stanna så, samt att fylla...

Av Anna Magnusson - 8 november 2016 19:28

Det är ju den här tiden på året då förkylningar är lika vanliga som ........ Och jag har åkt på en rejäl förkylning... suck... men nu, peppar peppar, så hoppas jag att det är på väg på rätt håll. Har inte behövt ta Alvedon på 4 dagar. Och det känns...

Av Anna Magnusson - 18 oktober 2016 18:58

Varje tisdagskväll är helig just nu... då släpps nämligen det nya avsnittet av Scorpion... jag bara äääääälskar den serien... en grupp genier/nördar som tacklar livet och situationer på sitt eget unika sätt...   Jag känner mig alltid så nöjd och ...

Av Anna Magnusson - 17 oktober 2016 21:59

Idag kom min lilla loppa hem igen... min kompis kom hit och lämnade henne, vi pratade och nu känns det mycket bättre... Just nu är jag nöjd med tillvaron... jag sitter i min soffa med mitt hjärta liggandes bredvid mig...   Nu ska jag bara försöka...

Av Anna Magnusson - 16 oktober 2016 20:27

Jaha... då har jag fått fundera över min situation i drygt 24 timmar till... och jag tycker fortfarande synd om mig själv... men inte lika mycket som igår... det går över som det brukar...   Idag har jag tagit tag i min situation... lägenheten är...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Anna och jag bor i Landskrona. Denna blogg kommer mest att handla om mitt liv, mina tankar och vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards