Alla inlägg under juli 2010

Av Anna Magnusson - 1 juli 2010 09:10

Vissa dagar man är man mer känslig än andra. Igår var en sådan dag. Var ganska långt nere igår. Men det är väl så när man har typ 0 självkänsla och väldigt dåligt självförtroende. Vet inte riktigt vad jag ska göra. När jag har sådana här perioder så vill jag bara lämna allting och fly någon annanstans... det hjälperinte att fly men det hade varit skönt att kunna göra det ibland. Jag vill lämna mitt liv jag har här och börja om på nytt någon annanstans... vet dock inte var eller hur.


Sen är det ju så att lämnar jag så har ju min morfar och morbror ingen som hjälper dem och ställer upp på dem...


Skulle vilja åka till England/Irland och jobba, eller ta kontakt med min släkt i USA och bosätta mig där ett tag. Men det kräver ju en viss ekonomi att ta sig dit och det har jag inte. Lever man på existensminimum är man ju ganska fast där man är.


Vet inte vad jag skulle göra om jag blir av med lägenheten här... Eller jo det vet jag. Jag blir hemlös... jag blir en av dem som sover på parkbänkar, i trappuppgångar och var det är möljigt att sova...hoppas bara att jag får hyra ett förråd från Shurgard där jag kan ha mina grejor... :-)


Det är nog sant vad de säger... man är sin egen lyckas smed... man får väl skapa sin egen lycka och jobba hårt för den... :-)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Anna och jag bor i Landskrona. Denna blogg kommer mest att handla om mitt liv, mina tankar och vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards