Alla inlägg under september 2012

Av Anna Magnusson - 1 september 2012 19:50

Tänk vad tiden går... känns som det var igår min lillebror tog sina första stapplande steg :-) Men det är ganska många år sedan nu... idag fyller han 23 år :-) min älskade lillebror börjar bli vuxen. Jag kommer fortfarande ihåg dramatiken som uppstod när han föddes, med akut kejsasnitt. Det såg illa ut ett tag, men det slutade ju bättre än bra :-) Jag kommer fortfarande ihåg vilken liten busunge han var när han var liten... hela tiden med glimten i de blåa ögonen, viftandes på sina låååånga ögonfransar.


Jag minns fortfarande många saker vad gäller min lillebror. Vilket får mig att inse att jag har fått uppleva så mycket tillsammans med honom, något jag är glad för idag. Mina minnen och upplevelser kan ingen ta ifrån mig...


Och fler upplevelser är på lut :-) Rockklassikerkryssning ligger på lut... Nu ska bara jag och tjejerna + lillebror och kanske någon till sätta oss ner o boka och fixa... sen är det röj som gäller... :-)


/Anna



Presentation


Hej!
Mitt namn är Anna och jag bor i Landskrona. Denna blogg kommer mest att handla om mitt liv, mina tankar och vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards