Alla inlägg under april 2010

Av Anna Magnusson - 10 april 2010 13:53

Vad ska man göra...en förkylning har attackerat mig... det började lite fint förra helgen med att jag hade lite ont i halsen, matt i kroppen... sen har det gått lite upp och ner i veckan. Och dum som man är så har jag ändå varit på jobb. Och idag, när man nu slappnar av, så drabbar förkylningen mig med full kraft. Den har nu gått upp i näsan o börjat dra sig uppåt ögonen...så imorgon kommer jag väl att se ut som en uppsvälld valross i ansiktet...   

Av Anna Magnusson - 8 april 2010 20:21

Idag är det 1 år sedan min chef hastigt gick bort, totalt oväntat. Det var det sista jag och mina kollegor väntade sig. Och tyvärr som kommer ju sällan en olycka ensam. Om cirka 2 veckor är det 1 år sedan min mamma hastigt gick bort... Den dagen kommer inte att bli roligt. Jag saknar henne något så fruktansvärt varje dag, och högtider och sådan här dagar är det extra jobbigt. Men vad ska man göra... man kan inte göra mycket annat än att ta 1 dag i taget. Jag får kämpa på, fast det är jobbigt ibland.


Det är jobbigast på kvällarna. Funderar mycket och har svårt att sova. Igårkväll gjorde jag till och med ett försök med sömntabletter, men som vanligt så fungerade det inte...kunde ändå inte somna. Däremot så grät jag mig själv till sömns igår... och det vill jag inte uppleva igen... det var jobbigt på många sätt. Så jag vågar inte ta fler sömntableter...


Men som sagt... jag kämpar på... 1 dag i taget... :-)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Anna och jag bor i Landskrona. Denna blogg kommer mest att handla om mitt liv, mina tankar och vad som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards